Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

tredje och sista gången

Av linda - 16 februari 2011 09:54

Eftersom jag inte har fullföljt mina listor så tönkte jag börja med en tredje, lite roligare lista! Vi får se hur det går =)

 

En bild på en person du umgås ofta med. 

 En bild på någon du älskar
 En bild på någon i din familj
 En bild på en speciell tid i ditt liv

 En gammal bild på dig själv
En bild på du och en vän du inte varit med på länge
En bild som du aldrig lagt upp
 En bild på en person som du saknar
 En bild på en person du kan berätta allt för
 En bild som påminner dig om gamla tider
 En bild på en person som alltid ställer upp för dig
 En bild på dina djur
 En bild på en tid du saknar
En bild från i sommras
En bild på en person som alltid gör dig glad
En bild på någon/några du alltid har roligt med
En ny bild på dig själv
En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om
En bild som gör dig glad
En bild på din första vän

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda - 20 april 2011 10:13

Elver blev sju veckor igår. Det är galet vad tiden går fort, känns som att det var igår han föddes. Han är en helt otrolig liten kille som är glad för det mesta, han skrattar ofta och sover en del. Jag älskar honom över allt annat och skulle inte kun...

Av linda - 19 april 2011 02:52

...är inte min grej. 

Av linda - 31 mars 2011 11:35

Han ler, min fina kille! Åh, helt underbart. nu är mamma stolt! ...

Av linda - 31 mars 2011 10:35

Jag är så otroligt lycklig

Av linda - 28 mars 2011 07:00

GRAVIDITET När fick ni reda på att du var gravid? 7 Juli 2010.Var det planerat? Nej, men så himla välkommet!Mådde du illa under graviditeten? Ja, de första (ca 15) veckorna, Hade du mycket foglossningar? Ja!! Hade du någon hormonrand? Ja.Fick du br...

Ovido - Quiz & Flashcards